Nedaří se Vám dokončit v rozvozech objednávku?
Občas se stane, že se zákazníkovi nedaří dokončit objednávku v rozvozu, i když má vše správně vyplněné, zde jsou postupy fungující v 99%
Postupy na počítači:
Zavřete prohlížeč, otevřete úvodní stránku webu euzelva.cz a zadejte:
1) Pro aktualizaci – obnovení obsahu webových stránek stačí stisknout klávesu: F5 nebo CTRL + F5
nebo
2) provést refresh cache paměti (znovu načtení webu) pomocí kombinace kláves: Ctrl + Shift + R
3) použití jiného prohlížeče
Potom znovu zadejte objednávku, mělo by být vše v pořádku
Postupy na mobilu:
Zavřete prohlížeč a otevřete ho
1) V prohlížeči zavřete veškerá otevřená okna, v pravém horním rohu
2) Otevřete úvodní stránku webu euzelva.cz
3) použití jiného prohlížeče, opět je nutné zavřít všechny karty
Potom znovu zadejte objednávku, mělo by být opět vše v pořádku
Rychlý kontakt
Miloš Junek
Chovatel želv
+420 603 268 990
euzelva@seznam.cz